Bu Blogda Ara

20 Ocak 2014 Pazartesi

beynin bir labirent

İnsan beyni bir labirent.Girişinde bir fare,çıkışında bir peynir var.Diğer labirentlerden farkı ise fareyi kontrol edecek güce sahip olmasıdır.
Aklımızın içinde öyle yollar var ki nereye çıktığını bilmediğimiz bazen sonuca ulaşamayan,kapalı...
Bir ilişkiye başlarsınız,aklınızda sadece mutlu olmak vardır,önceden yaşadığınız üzüntülerden arınmak,biriyle tanışırsınız,değer verirsiniz,seversiniz,mutlusunuzdur.Hani tarif et seni mutlu edecek olan ne derler ya siz sadece onun adını söylersiniz.Labirentin bir yoluna girmişsinizdir sonunu göremediğiniz.Sonunda peynirin olduğunu umut edersiniz.Şanslıysanız eğer peynire ulasirsiniz. (2010)

Tarih 20 ocak 2014
Yer: bozshakol kazakhstan

Dort yil sonra bugun aaaa benim bir blogum vardi diyip yazmaya devam etmek aslinda cok sevdigin birini yillar sonra gormek gibi birsey.

Fare peynir demistik
Simdi ben burada bir fareyim peyniri arayan, dort yil bana ne katmis?
Olgunluk mu, hayir ben hala dort yil once ki o fareyim peyniri arayan.


Ve beşinci yıl... Ben yine hiç olmayacak işlere kalkıştım... (10.07.2015)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder