Bu Blogda Ara

18 Eylül 2010 Cumartesi

Destek Verelim.

Tiyatro sanatçısı Tuna Arman'ın Adana'da "hayvana yönelik şiddete ve bir insanlık suçu olan tecavüze hayır'' adıyla başlattığı müzikli imza kampanyasına bir grup Atatürk Parkı'nda evcil hayvanlarıyla katılarak destek vermiş.Geçen gün Taksim'deydim ve orada da ellerinde pankartlarla katılımcıları görünce öğrendim ki 14 Eylül'den beri İstanbul'da da Galatasaray Lisesi önünde Tuna Arman önderliğinde eylem hala devam etmekteymiş.Yonca Evcimik,Çiğdem Batur eylemde gördüğüm ünlüler arasındaydı.Durup biraz dinledim ve tüylerim diken diken oldu.Sokakta muhtaç durumda gördüğümüzde acıyarak baktığımız köpeklere şiddeti geçtim bir de tecavüz edilmesi nasıl insanlık dışı bir harekettir! Açıkçası eylemden kısa sürede ayrıldım çünkü daha fazla dinlemeye kalbim dayanmadı.Özetle böyle bir konuya duyarlılık göstermeleri çok güzel umarım daha çok kitleye ulaşılarak bu insanlık dışı suçun ortadan kalkmasına olanak sağlanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder