Bu Blogda Ara

17 Eylül 2010 Cuma

İlkinden sonra biraz acele ettim farkındayım.

Okul zamanı cuma günlerimin boş olmasındanmıdır bilinmez perşembe akşamlarını hep sevmişimdir.Haftaya üniversite yolu taştan diyerek okulun yolunu tutacağım yine.Bu hafta ders seçimimiz vardı.Projelerde notu bol hocaları herkesten önce seçebilmek adına seçmeli dersleri adına bile bakmadan alelacele işaretledim.'Uzaktan algılama ve yönetim organizasyon' seçtiğim ve hakkında bilgi sahibi olmadığım derslerdi.Seçtikten sonra merak edip baktım.Yönetim organizasyon;adındanda anlaşılacağı üzre planlama,yönetim,denetleme,organizasyon teorilerini kapsayan bir dersmiş.Uzaktan algılama ise uydu görüntülerinin analiziymiş.Aslında dersler hakkında detaylı araştırma yapsaydım yine seçimim aynı olurmuş bunu anladım.Anneme bu dersin içeriğini anlattığımdaysa tepkisi çok güzeldi bana 'sonunda kendine göre bir ders bulmuşsun,bu dünyadan değilsin zaten'dedi.:)Uzay,fizik,kuramlar beni hep cezbetti inkar etmiyorum.Mesela 'Paralel Evrenler Kuramı' ,insanlara açıklıyorum dalga geçtiğimi düşünüyorlar.Paralel evrendede aynı benden var farklı hayat süren.Yani bunu Hugh Everett söyleyince inanıyorsunuz da ben söyleyince neden deli gözüyle bakıyorsunuz anlamıyorum ki.Hayır herşeyi geçtim ben reenkarnasyona inanan bir dedeye sahiptim.Genlerde var marjinallik.'Öldükten sonra tekrar hayata geri döneceğim' derdi rahmetli valla ben buralarda görmedim,başka bir ülkede falandır onu bilemem:)...Neyse Reenkarnasyon falan değil ama paralel evrenlere gerçekten ilgi duyup sürekli araştırıyorum.Mantıklı yanı çok,araştırmaya devam ediyorum.Evren bilimi,fizik bunlar anlaşılması kolay işler değil ama bellimi olur belki birgün Cern'den de bir yazı yazarım.Yani bu çok büyük bir hayal tabi ama herzaman her cümlenin sonuna cuk oturan bir cümleyle yazımı tamamlamak istiyorum.'why not?'
saygılar vs vs.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder