Bu Blogda Ara

25 Eylül 2010 Cumartesi

İstanbul Tanpınar Edebiyat Festivali

Her sene okula başladığımda bu sene bir sürü etkinliğe,toplum yararına çalışan vakıflara,okuduğum bölümle ilgili sempozyumlara katılacağım diye kendime sözler verip dururum.Çoğunlukla tutamam bu sözleri ama bu sene yani üçüncü senemde artık zamanımı daha farklı değerlendirmeye karar verdim.
Kararlılığımın ilk adımı olarak bölümüm içersindeki Veri-İşlem Lab.'a başvuru yaptım bile.Yani okula git,derse gir çık,in merkeze gez,sinema,alışveriş nereye kadar? İnsan sürekli kendine birşeyler katmalı ki hayat akıp giderken yerinde saymamalı.

Neyse kendimden bahsetmeye başlayıp yine konudan ve ana başlıktan sapmak istemiyorum.
Asıl konuya gelecek olursak;İstanbul FNO'dan sonra büyük bir etkinliğe daha hazırlanıyor.Bu etkinliği daha öncede duymuştum ama katılamadım halbuki tek bir yerde değil hem Anadolu hem Avrupa yakasının çeşitli yerlerinde onlarca yazar ağırlanmaktaydı.
Geçen sene Adam Fawer'ın Tüyap' a geldiğini duymuştum.''Bir kitap okudum hayatım değişti'' sözünü bana yaşatan bir yazardır kendisi,özeldir.Olasılıksız'ı okumadıysanız kesinlikle tavsiye ederim (dipnot:kitabı her yönüyle anlayabilmek için birazcık fizik bilgisi gerekiyor) 'The Secret' tadında ama herşey hikayeye uyarlanmış biçimde anlatılan harika bir kitap.Kitabı okuduktan sonra fiziğe merak sarıp böyle bu dünyadan hafif kopmuş,herkesin deli saçması olarak nitelendirdiği 'sav' ları hayat felsefesi yapmış biraz garip bir insan olduğum doğrudur ama herkesin hobileri,ilgi alanları vardır yani kim ne diyebilir ki?

Konuya geri dönüp İTEF 2010' un detayları hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum. 30 Ekim-2 Kasım arasında otuz farklı ülkeden yetmiş yazar katılacakmış.Dört gün boyunca Edebiyat söyleşileri,okumaları dünyaca ünlü yazarlarla beraber İstanbulluların katılımıyla gerçekleşecek bu etkinliğe başka bir Edebiyat Festivali olan  Wınternachten 'de katılımıyla destek verecekmiş.


Özetle FNO'dan sonra bu etkinlikte çok ses getireceğe benziyor.Avrupa Kültür Başkenti'nden en son gelen etkinlik haberide bu.Detaylar için ziyaret edebileceğiniz adres: http://www.istanbultanpinarliteraturefestival.com/tr/
Not:Bugün mis gibi bir hava var ve eve kapanmayın güzel İstanbul'un tadını çıkarmaya bakın.Ben öyle yapacağım.İyi haftasonları:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder